Windows movie maker^^


Tja!!
Igår så hade vi jätte kul. Vi var och badade och det var klat i vattnet. Jag och min kompis gick och la oss vid två tror jag att det var. Sen idag så väcket dem oss vid halv elva och det är för tidigt tycker jag. Sen så åt vi frukost sen så var den in till Lund och lämmna dem. Och det var inte kul att dem skulle åka hem:( Men vi ska träffa dem i Jul och det kommer att bli kul!! Innan idag så var jag och mamma och badade opch det var klat men jag doppade mig ändå.

Ikväll så ska min kompis komma ut hitt och ska sova över här tills i morgon. Det kommer att bli kul. Jag sa igår att jag kanske ska göra en musikvideo denna vecka och jag tror att det kommer att bli av. Men det kommer inte att bli så bra, för att jag har ju mormor's dator som jag redigerar på och hon har bara Windows movie maker och jag gillar inte det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0