Bakken idag^^


Tja!!
Igår så hade jag och mina kompisar det jätte kul. Vi spelade wii och kollade på film. Sen så fick alla vi tre ett skrattanfall eller vad man nu kan kalla det. Jag tycket att vi hade det super kul. Idag så ska ju jag och mina familj och några till Bakken. Det kommer att bli super kul, jag är taggad. Det första som jag och min bästis gör är att åka en karusell som heter "Nyckelpigan" och det har vi gjort varje år. Så länge vi kan minnas. Och den är en riktig barn karusell. Men det gör vi varje år. Och kommer nog att göra det i år igen. Det kommer nog att komma bilder där ifrån i morgon eller när jag har laddat in dem till datorn.

Nu så sitter jag och lyssnar på musik för att jag har inget annat att göra. Än att vänta tills vi ska åka och det är vid 11:00 har jag för mig att mamma sa. Så det är lite mer än en timme kvar av evig väntan enligt mig. Imorgon så är det skolan och vanligt, sen på Onsdag så ska vi ha kalss dag och på Torsdag så ska vi ha mentorsdag. Sen på Fredag sluter vi:) Jag kommer inte att kunna blogga under första vecka av sommerlovet. För att då är jag på krysning. Men jag kanske kommer att göra några tidsninstälda inlägg. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0