Glad Midsommar^^


Tja!!
Igår så var jag ute hos mormor och det var kul! Jag gjorde en video som ni kan se i förra inlägget. Det som står som rubrik i förra inlägget. Är det låten heter, så den heter F**kin' Perfect. Bara så att ni vet. När jag kom hem från mormor så kollade jag på Eclipse som är den tredje filmen av twilight serigen. Jag tycker att den är bra. Så jag kan rekomendera att se den!!

Idag så är det Midsommar och det kommer att bli kul. Jag har ju brättat vad jag ska göra. Så jag tänker inte att dra alt igen. Men jag ser fram imot det. Jag ska ta med min kamera så att ni kommer nog att få bilder. Jag måste bara ladda den först. För att bateriet är snart urladdat. Imorgon så ska jag vara med en kompis och det kommer att bli kul! Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Tittade just på din Melsungenvideo - shit vad du är grym! Fridens, H

2011-07-03 @ 17:12:05
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild.

/PA

2011-07-05 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0