Härlig Söndag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag var bara hemma och sen på kvällen så åkte jag,mamma och pappa och hyrde film det bev: Himlen är oskyldigt blå. Jag tycket att den var helt okej. Det är inte det bästa filmen som jag har sätt. Ikväll så ska vi ha gäster och det kommer att bli kul. Jag ska göra jordgubbs-bål het själv, men det är inte så svårt. Jag tängkte att jag ska göra ett inlägg där jag skriver vad man behöver och sånt.

Imorgon så ska jag och min familj och våra kompisar till Bakken, det kommer att bli så himla kul. Jag är super taggade!! Vi åkter alltid dit på Sveriges nationaldag. Innan idag så var vi och tittade på ett hus inne i Lund och det var väl ganska så okej. Idag får ni en bild som jag själv har gjort i Photoshop. Och jag är jätte nöjd med den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0