Jobbat klart nu^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket denna veckan. Men det är för att jag har jobbat varje dag och när jag kom hem så var jag ganska så trött och årkade inte blogga. Nästa vecka kommer också att bli så, för då ska jag också jobba. Så förvänta er inte att jag kommer att blogga så mycket. Men jag ska försöka att blogga lite. Aja någ om det nu. Jag kom hem för typ en timme sedan och när jag kom hem så duchade jag. För att det behövs efter att man har städat på lagergården på mamma's jobb.

Om några minuter så ska jag,mamma och pappa åka ut till vår sommarstuga för att träffa mormor och mina kusiner. Det kommer att bli kul. Imorgon så är det midsommar och det kommer att bli kul. Vi ska till min bästis och fria. Jag längtar mycket. Idag så blir det ett kort inlägg. För nu ska vi åka. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: farmor

Ringde precis till dig undrade bara om du ville

hälsa på oss ikväll men det kanske du hinner göra innan

ni kör iväg immorgon. Det är väl ändå lite kul att jobba och tjäna lite pengar. Är det mer än du som städar o målar?

Ses vi inte innan så ha en bra midsommar.



/Farmor

2011-06-23 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0