Sommarlov^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag följde med pappa till center syd och sen åkte vi hem och åt. Sen så åkte pappa och jag in till polisen för att pappa hade fått en repa på sin bil. Sen så åkte vi hem och så fixade vi lite låtar till min ipod. Så nu har jag ungefär 350 låter. Det är många, så jag kommer nog inte att lyssna på alla imorgon. För er som inte vet, så kommer jag att åka på krysning imorgon och det kommer att bli kul:) Vi ska vara där i en vecka. Så jag kommer inte att blogga när jag är där. Men jag har gjort några ttidsinställda inlägg. Så sluta inte att kolla bloggen.

Ikväll så ska mormor komma hem hit. För att hon ska sova över här tills imorgon då vi ska åka jätte tidigt. Idag så fick jag ju sommarlov och det kommer att bli skönt. Men jag kommer inte att vara hemma så mycket. Jag ska göra så mycket denna sommaren. Jag har tängkt att jag ska göra en ny design här på bloggen. Vad tycker ni om det, bara eller dåligt? Kommentera gärna vad ni tycker. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Ja det kan ju vara tid för en ny sommardesig på bloggen.

den kommer nog att bli lika fin som allt annat du har här på bloggen. /PA

2011-06-10 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0