Svar på en kommenter^^

Har du gjort den? Det är ju superproffsigt!!! Jag är verkligen imponerad. Hur är det med ditt knä nu? Jag ringde dig ett par gånger efter Danmarksresan för att höra men sen såg jag ju på din blogg att du fick åka till akuten. Stackars dig.
Hoppas du får ett bra lov. Vi kan väl höras och bestämma mer om vi kan fika nästa vecka?
Titti och Fredrik hälsar,
kram Irene

Japp det är jag som har gjort fimen om Big time ruch. Jag var hos sjukgymnasten idag så jag fick lite olika övningar som jag ska göra. Men det går sakta, sakta, sakta frmåt. Så jag har fortfarande ganska så ont i knäet. Det var inte så kul att åka in till Akuten med det var ju ändå bra att åka in. Vi kan höras i nästa vecka så kan vi bästena mer om det.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0