Tingsrätten^^


Tja!!
Igår så var jag bara hema efter skolan och kollade på tv. Jag kännde inte för att blogga igår så det vaf därför jag inte gjorde det. Idag iskolan så åkte vi in till Lund och vi skulle till tingsrätten och det var jätte spänande och kul att kolla på det. Sen så gick vi till statsparcken och när vi var där så åt vi mat och sen så åkte vi hem. När jag kom hem så kollade jag på Big Time Ruch. Sen åkte jag och pappa in till Lund och gjorde lite saker där.

Imorgon så ska vi ha Mentorsdag iskolan och det ska väl blir så där kul. Jag vet inte riktigt vad det är vad vi ska göra, men det kommer väl att bli ganska så okej. Sen på eftermiddagen så ska jag packa in för resan. Jag är taggad inför resan! Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0