Utflykt idag^^


Tja!!
Idag så ska jag,Nella,mamma och pappa åka till Kivik på en utflykt och det kommer att bli kul:) Jag ska ta med mig kameran så att ni kommer att få bilder imorgon. Jag bloggar så här tidigt idag för att vi ska åka vid 10:00 så vill jag ha det gjort innan jag gör något annan. Igår så var det kul på min kusins student. Pappa tog massor av bilder. Idag får in en bild på mig.

Nu så är jag ledig tills på Tisdag så skolan börjar igen. Idag så vi ju på utflykt. Imorgon ska jag till sjukgumnasten (stavas?) sen kalas för mamma och pappa på kväeen. Lördag vet jag inte vad vi ska göra. Söndag ska vi på kalas till min minska kusin. Måndag ska jag,malin (min bästis), hennes föreldrar,mamma och pappa till BAKKEN och det kommer att bli SUPER KUL!! Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0