Dans ikväll^^


Tja!!
Blir ett kort inlägg nu. Snart kommer mamma och hämtar mig och sen ska vi åka till Danmark och hämta mormor och min kusin på flyggplatsen. Det kommer att bli kul:) Sen ska jag direkt till dansen så jag kanske bloggar när jag kommer hem. Idag får ni en gammal bild.

Som ni vet så kunde man chatta med Tobbe Larsson igår. Nu så kan man läsa hela chatten på svt.se/ponnyakuten. Jag kommer nog att kolla igenom den sen när jag har tid. Om ni vill så kan ni se på nästa avsnitt av ponnyakuten på svt. Jag ska försöka att hålla mig tills på Söndag. Men jag tror att jag kommer att kolla på det innan. Idag iskolan så hände det inte så mycket. På språkvalet så satt vi bara och pratade. Nu så vill jag att det ska bli vår. Vill ni inte det? Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0