Eld,brand,lag och rätt^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag hade annat att göra. På kvällen så var jag på dans. Det var super kul. Jag gillar vår dans lärare, hon är jätte duktig och hon hittar på bra dans steg. Jag går och dansar varje Måndag som ni nog vet. Så det kanske inte kommer att bli så jätte bra uppdatering på Måndagarna men det fattar ni nog. Idag får ni en gammal bild på mig.

Idag så har jag inte gjort så mycker. Jag har varigt i skolan och jag hade ao (arbetsområde) jag gillar det som vi har nu. det handlar om Eld och brand och även om Lag och rätt. Jag har väntat i hela 7 och 8. Så nu äntligen ska vi ha lag och rätt. Det kommer att bli så himla kul!! Vi ska också besöka tingsrätten i Lund. Snart så ska jag och pappa åka in till Lund och hämta mina glösögon. Sen ska vi hem till farmor och farfar för att äta middag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0