Fyra prov denna veckan^^


Tja!!
Igår så var jag med en kompis och vi gjorde vårt musik projekt som är att spela in en musikvideo och vi blev klara med hela på 4 timmar. Men innan hon kom så råkade jag bränna mig på ett galler inne i ungnen. När jag skulle ta ut ett bröd. Så nu har jag bandage det är inte så kul. För att ikväll så ska jag ju på dans. Så vi får se hur det går där. Idag iskolen så gjorde vi inte så jätte mycket. Jag blev klar med det som vi håller på med i Engelska. Så det är bra.

Imorgon så har vi studiedag och det är så skönt. Jag ska vara med en kompis och vi ska spela The sims 2. Haha vi älskar det<3. Denna veckan så har vi fyra prov:( Först Engelska sen Hemkunskap sen Matte prov sen Idtotts prov. Så snacka om att man nog ska få plugga mycket varje kväll restan av denna veckan:(. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0