Grattis Mamma^^


Tja!!
Igår så han jag inte att blogga. FÖr att jag hjälpte Madde med sin blogg design. Så nu är hennes blogg snygg. Jag tycker att ni ska kolla in den: http://typisktmaddemiig.blogg.se/. Sen så åkte jag och pappa in till Lund och hanlade present till mamma, för att hon fyller år idag. Grattis mamma!! Så ikväll ska jag,mamma,pappa,farmor,farfar och mormor fira mamma på en resturang i Lund. Det kommer att bli kul.

Vissa av er tycker att det ska bli kul med den nya designen och det tycker jag med. Men det kommer inte att komma förrens nästa helg. För att denna helgen som kommer så ska jag och Madde åka ut till vårt somamrställe. Det komemr att bli kul. Jag längtar jätte mycket tills imorgon. Idag så hade jag hemkunskaps prov och det gick jätte bra:) Så jag är super glad för det! Näsa vecka så får ni nog bilderna fårn helgen när jag och Madde ska på vårt sommarställe. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Tack för att du har gjort min födelsedag så bra! Jag längtar till att se din nya design. Ha det så skönt i helgen. Kommer att sakna dig. Puss

2011-03-31 @ 22:58:51
Postat av: Anonym

Hallo Rebecca.

Kanon bra jobbat av dig på hemkunskapsproven.

Grattis.

Kan knappt vänta på din nya vårdesign.

/PA

2011-03-31 @ 23:22:48
Postat av: Hanna

Vilket underbart födelsedagskort - har du gjort det Rebecca? Superläckert! /Hanna

2011-04-04 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0