Längtar till sommaren^^


Tja!!
Jag kommer inte att skriva så långt inlägg idag, för att jag ska snart gå och lägga mig. Igår så kunde jag inte blogga för att jag var med en kompis och sen skulle jag plugga. Men nu så bloggar jag ju. Idag så har jag inte gjort så mycket jag har varigt i skolan och sen eftr det så cycklade jag ner till farmor och farfar för att fika lite där nere. Sen cycklade jag hem och pluggade lite Hemkunskap tills imorgon. Sen åt vi och sen körde jag och pappa ut till vår sommarsutga för att titta till den. Så jag kom nyss hem.

På söndag så är det Ponnyakuten och jag kommer att kolla på det. Jag kommer också att kolla på Körslaget på Lördag. Jag kan tipsa er om att kolla på Kompisar på nätet på youtube. Jag tycker att det är bra. Ni kan bara söka på "kompisar på nätet" sen kommer alla avsnitt som är uppladdade på youtube att komma upp. Jag längtar jätte mycket till sommaren. Jag vill ha sommar nu!! Jag funderar på att göra en ny heder. Vad tycker ni om den idén? Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej "Roliga Bloggen"

Det är alltid lika rolgt att kolla in på din bloggsida. Det kan ju vara härligt att sätta

liten vårtema på din blogg./PA

2011-03-24 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0