Melodifestivalen ikväll^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycker mer efter att jag hade bloggat. Idag så vaknade jag jätte tidigt vid 08:10. Sen så satte jag mig och spelade lite the sims 2. Det var kul. Sen så åket jag och Madde och bowlade och det var kul!! Men Madde vann:( Med det var ändå kul, sen åkte vi till macdonals och åt. Sen gick vi och kolla i några affärer. Sen åkte vi hem. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade runt på nätet. Idag får ni en bild som jag tog innan idag. Den kanske inte är så bra. Men hoppas att ni gillar den ändå.

Ikväll så är det final i melodifestivalen och jag kommer att kolla. Jag hoppas att Eric Saade eller Danny vinner. Vem tror ni vinner? Jag kommer nog inte att uppdatera mer idag, för att Farmor och Farfar kommer snart och ska äta och kolla på melodifestivalen. Jag tycker att det är kul att se vad jag skrev för typ ett årsedan. Iblan så brukar jag kolla ogenom min blogg från början till slut. Ibland så kommer jag inte ihåg att jag äns har skrivigt det. Jag hoppas att ni gillar min blogg och att ni förtsätter att följa mig. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0