Nu är det vår ute^^


Tja!!
Igår så bloggade jag inte som ni kanske har sätt. Man jag hade inget att skriva om. Så kan det ju vara några dager. Men nu så bloggar jag:) Igår så gjorde jag inte så mycket på förmiddagen. Jag och pappa åkte ner till mina småkusiner och lekte med dem. Det var kul:) Sen på eftermiddagen så åkte jag, Madde och pappa och handlade mat tills nästa helg. För då ska jag och Madde åka utt till vårt landställe och det kommer att bli så himla kul:) Sen så cycklade jag,mamma och pappa till mina andra kusiner och åt. Det var kul. Idag får ni en bild ifrån Kompisar på nätet.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag,mamma och pappa har varigt i Lund och kollat på ett hus. Innan det så var jag och mamma i kyrkan och lyssnade på en präst. Ikväll så är det ju Ponnyakuten! Det får ni ju inte glömma. Det börjar 19:00 och går på barnkanalen. Jag kommer att kolla på det. Nu så har jag bästämt mig. Jag kommer att göra en vår design. Så nu får gärna kommentera förslag hur den ska se ut. Nu så tycker jag att det är vår ute. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot din nya design! Puss och kram saknar dig.

2011-03-28 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0