Sjuk idag^^


Tja!!
Var bara i skolan på dem två först lekitionerna. Sen gick jag hem för att jag inte alls mådde bra. Jag gick och la mig och sov i typ 3 timmar. Sen kollade jag lite på tv. Sen hittade jag lite att äta. Sen så somnade jag i soffan. För jag var super trött. Vaknade vid 4 imorrse för att jag redan då mådde dåligt. Men nu så mår jag lite bättre. För en stund sedan så satte jag mig vid datorn och skulle redigera lite bilder som jag tog på matchen igår. Så idag får ni en bild som jag har redigerat ganska så mycket. Hoppas att ni kommer att gilla den.

Matchen igår slutade med att Lugi vann 31 - 25. Jag tycket att det var bra att Lugi vann och inte det andra laget. Som jag har glömt vilka det var dem spelade mot. Anders Hallberg blev utvalt till matchens bästa spelare. När jag och pappa kom hem så gjorde vi lite engelska och hemkunskap. Så nu är det gjort. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0