Skolan tar min tid^^


Tja!!
Sorry för att jag inte har bloggat sedan i Lördags, men jag har haft så mycket i skolan med mitt projekt. Som ska vara klart tills imorgon. Jag blev nyss klar med det:) Jag har gjort en film om Berlinmuren. Jag hoppas att jag kommer att få MVH på detta!! Jag fick reda på vad jag fick på min redovisning om Måretn Sandén och det såg bra ut. Just nu så regnar det ute och det har gjort det hela dagen. Jag vill att det ska bli vår. När våren börja att komma så ska jag göra en ny design. För att den som jag har nu vill jag gärna byta ut.

Jag har inte fått så många kommentarer av er. Jag kommer kanske att bli lite mer aktiv på bloggen. Men läxor går ju förre bloggen. Men till helgen så ska jag blogga. Ikväll så kanske jag och pappa ska upp till Helsingborg och kolla när pappas arbetskompisar ska spela. Och jag ska typ vara fottograf. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

jag ville bara säga att jag tycker din film var bra. /PA

2011-03-11 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0