Släkt kalas ikväll för mig^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på två dagar. Men jag har havt fultupp med skolan och att vara med kompisar. Nästa vecka så kommer det nog inte att bli så bra uppdatering. För att jag ska jobba med ett projekt iskolan och det kommer nog att ta upp min tid hemma också. Så om det inte kommer så många inlägg så vet ni varför. Igår så var jag med en kompis efter skolan och det var kul. Sen så vid 21:00 så gick jag och Madde ut och sprang. När jag kom hem så läse jag lite i en super bra bok. Det heter "I taket lyser stjärnorna" jag tycker att ni ska läsa den. För så långt jag har kommigt så är den bra. Idag får ni en bild på mig som jag tog i USA.

Ikväll så ska vi ha släkt kalas för mig och det kommer att bli kul! Vi ska äta jätte god mat som jag har bästämt. Jag har också gjort min egen spellista på spotyfi. På den så är det bara bra musik tycker jag. Imorgon så ska jag in till Lund och det ska bli kul. Idag så spelar H43 Lund hemma match, jag hoppas att dem vinner! Jag,pappa och mamma kan ju inte kolla för att vi ska ha släkt kalas ikväll. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0