Studiedag idag^^


Tja!!
Idag så har jag studiedag och det är kul!! Jag var med en kompis och vi spelade the sims 2. Vi gjorde en famlilj med bara fyskgrejor. Så dem blev super rika! Vi gick också ut och fottade lite. Vi fick riktigt bra bilder:) Sen när hon hade gått hem så satte jag mig vid datorn och redigerade lite bilder. Ikväll så kanske jag och pappa ska in till Lund och först äta (för att mamma är borta), sen så kanske vi ska kolla när Lugi ska spela. Pappas jobbarkompis hade två biljetter över till matchen så pappa frågade mig om vi kunde åka och kolla.

Imorgon så är det skola igen och när vi ska ha idrott så ska vi ha det ute. Så det kommer att bli kalt. Innan vi ska in till Lund så måste jag göra lite Hemkunskap. Ska typ ha prov på torsdag. Jag tror att jag kommer att klara det bra. Det har jag gjort dem andra gångerna. Jag tycker att ni ska kolla på Kompisar på nätet på youtube. Sök bara på "kompisar på nätet del 1" sen så får ni upp några avsnitt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0