Körslaget^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag var ute och sprang på kvällen med en kompis. Sen så kollade vi på "Hannah Montana the movie" och åt popkorn med dem råkade bli lite för salta. Efter att jag och min kompis hade sett klart den så gick hon hem och jag satte mig vid datorn. Och gick och la mig vid 01:30 också vaknade jag redan vid 10:00. Jag måste lära mig att inte vakna så tiddigt på helgerna. Nu så väntar jag på att min youtube film ska ladda klart. Så efter att den är klar och uppe på youtube så kommer ni att få seden här på bloggen.

Ikväll så ska vi få gäster och det ska väll bli kul. Jag hoppas att vi ska äta något gott. Men det tror jag. Ikväll så är det också körslaget på tv. Jag kommer att kolla:) Som vi vet så gillar jag Kompisar på nätet. Men jag har också hittat ett annat program som jag gillar. Det heter: Ponnyakuten. Jag gilllar inte så jätte mycket hästar. Men jag tycker att det är bra. Det går på barnkanalen imorgon klockan 19:00. Jag kommer att kolla. Hopps att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0