Ponnyakuten ikväll^^


Tja!!
Igår så var det kul när våra gäster var här. Vi ått jätte god mat:) Ikväll så ska jag,mamma och pappa lagga hemmagjord pizza:) Det kommer att bli gott. Ikväll så är det också Ponnyakuten! Jag kommer att kolla:) Det börjar klockan 19:00 på barnkanalen. Efter programet så kan man chatta med Tobbe Larsson. Jag tycker att ni ska kolla på det. För att det är bra tycker jag.

Idag så var jag och mamma i kyrkan och det var sådär kul. Prästen var inte så jätte bra. Det finns nog bätter. Sen när vi kom hem så åt vi lite lunch. Sen började vi att rensa utt mina kläder. Så nu kan jag stänga mina lådor igen:). Jag har också fått en plats i mammas gardrob. Och det känns bra. Ni får gärna kommentera vad ni tycket om min Amy Diamond video. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0