Våffeldagen idag^^


Tja!!
Förlåt föt att jag inte bloggade igår. Men när jag kom hem från skolan så kollade jag på tv och laddade kameran tills kvällen. Jag och pappa åkte upp till Helsingborg för att kolla på Företagsrock. Pappas jobbar kompisar var med i det. Och dem vann!! Så nu ska dem åka till Berlin tror jag att det var. När vi var där igår så tog jag många bilder och även filmade jag lite. Nu ska jag lite avslöja så mycket mer. Ni får vänta och se...! Sen när vi kom hem så var klockan jätte mycket så jag gick och la mig.

Idag så är det Fredag och det är super skönt. Ikväll så ska jag inte göra något. Idag så är det Våffeldagen och jag,mamma och pappa ska göra våfflor ikväll till efterrätt. Först ska vi ha hemma lagad pizza och sen ska vi ha våfflor. Kanske lägger upp någon bild sen. Nu så börjar det att bli vår ute. Och jag kommer nog snart att göra en vår design här på bloggen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0