Akuten^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Torsdag. Men på Torsdags kvällen så åkte jag,pappa och mamma in till akuten för att kolla mitt knä. För att jag kunde inte sträcka ut knäet rakt. Så vi var där inne hela kvällen. Vi kom hem vid 23:10 typ. Så då kunde jag ju inte blogga. Igår så var jag i skolan och vi hade komptid så vi slutade vid 11:25 på dagen. Så det var jätte skönt. När jag kom hem så spelade jag lite the sims 2 och kollde på "Big time ruch". Sen på kvällen så åkte jag till mina kusiner och sov där tills idag. Det var jätte kul att vara hoss dem.

Jag vet att jag skrev att i Torsdags så skulle det gå ett nytt avsnitt av "Big time ruch" klockan 18:35 men jag tog lite fel på dagen. Det är idag som det kommer att gå på Nickolodien. Jag kommer att kolla på det. Om ni inte fattar vad jag menar så kolla förra inlägget. Ikväll så ska jag,mamma och pappa åka och hyra film och grilla. Det kommer säkert att bli super kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0