Är hos Mormor nu^^


Tja!!
Är hemma hos mormor nu. Innan idag så var vi ute på satan och jag skulle se om jag hittade en konfomations klänging. Men jag hittade ingen. Så jag får kolla lite senare. Jag måste ju ha en tills i sommar då jag ska komfomera mig. Men jag kommer säkert att hitta någon. Sen så gick vi hem till mormor, där jag sitter nu vid datorn. Jag har även gjort det som jag alltid gör när jag är hos mormor. Jag kollar på gammla bilder från när jag var liten och när mamma var liten. Det är så kul att kolla på det, för att man tänker tillbacka på den tiden. Idag får ni en bild på dem som spelar huvudrollerna i Kompisar på nätet. 

Ikväll så ska vi äta grönpepparbiffar och det är super gott. Sen ska vi kolla på tv och ha det mysigt. Någon som vet något bra tv program ikväll? Så får ni gärna kommentera. Jag vet inte om jag kommer att blogga mer idag. Men der kommer ni väll att märka. Nu så sitter jag och kolla på "Kompisar på nätet" på youtube. Om ni vill kolla på det så klicka här: http://www.youtube.com/
watch?v=ugf4CIwDlGs
 det är första avsinittet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0