Big time rush^^


Tja!!
Idag så var jag med klassen i Danmark och det var väll kul. Det som var minder kul var att jag fick dubbet så ont i käet än vad jag hade igår. Så jag gick med kryckor idag och det gick bätter än om jag inte skulle gå med dem. Men nu är jag hemma från Danmark och resan var bra och kul om man bortser från mitt knä. Idag får ni en bild på Big time rush.

Ikväll så ska jag kolla på Big time rush på Nikolodien det börjar 18:35. Jag tycker att ni ska kolla på det, för att det är jätte bra. Jag gillar det jätte mycket. På vardager så går det  från 15:40 till 16:00. Jag brukar kolla på det när jag kan. Idag när jag kollde på det så sa dem att ikväll klockan 18:35 så skulle det komma ett nytt avsnitt av Big time rush och jag kommer så klart att kolla på det! Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0