Emblas Hemlighet^^


Tja!!
Igår så hade vi jätte kul. Vi åt tackos och det var gott. Sen kollade vi på en film. Sen gick vi ut och skulle typ göra en musikvideo men den blev inte så lyckad. Sen så satt vi lite vid datorn och hade det kul. Sen så kollade vi på en film till men vi hann inte att se hela för att vid 24:10 så var vi alla trötta så jag gick hem och sov. Jag tycker att ni kan kolla på Fridas blogg: http://www.fridaz.devote.se/.

Idag så har jag kollat på en film som heter Emblas Hemlighet och den är jätte bra. Jag kan tipsa er om den. Sen så åkte jag och mamma in till Lund för att hitta en konfomationskläning (stavas?), sandaler och en annan kläning till mig. Ni ser vad jag hittade på bilden ovan. Jag är jätte nöjd med mina saker. Ikväll så ska jag och mamma kolla på Kompisar på nätet för att pappa är i blekinge med några av sina kompisar. Det kommer att bli kul. När mamma hade sett ett avsnitt så tycket hon att det var bra, så vi bestände att vi skulle kolla på alla idag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag tycker att båda dina klänningar är superfina, den ena till konfirmationen och den andra till Johanns student + lite annat till vår resa.Ser fram emot att se fler avsnitt av kompisr på nätet.

Kram

2011-05-21 @ 19:59:51
Postat av: Irene

Wow, vilka snygga kläder! Sandalerna går inte heller av för hackor. Du kommer att bli fin i allt detta.

Ska du med till Louisiana på torsdag? Jag ska se om jag också får tid att följa med, det skulle vara superkul. Beror lite på hur vi har det med eleverna på kortis.

Titti och jag kan fika med dig i Lund imorgon om du kan och vill då. Annars tar vi det nån annan vecka.

Kram Irene



Du kan svara med sms till 0708400988

2011-05-24 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0