Fredag idag^^


Tja!!
Igår så var jag i skolan som ni nog vet och jag jobbade med vårt ao. Och jag är nästan klar med det, vi ska skriva en novell och jag har bara kvar att skriva slutet. Jag har bästemt mig att jag ska få till ett bra slut! På kvällen så var vi ute i vår sommarstuga och hälsade på mormor. Det var jätte fint väder och super skönt. Det känndes värkligen som sommar. Idag får ni en bild som jag har gjort i photoshop.

Idag så var jag ju också i skolan och det hände inte så mycket där. Ikväll så ska jag till två av mina kompisar och det kommer att bli kul. Vi ska äta tockos, det kommer att bli gott. Ni kanske kommer att få några bilder men vi får se hur det blir med det. Jag tycker att ni ska kommentera lite mer. Jag gillar att få kommentarer. Om ni vill lära er photoshop så kan jag rekomendera en jätte bra sida där men lär sig grunderna. Kolla på: http://www.bildbehandla.se/. Jag har fått mycket hjäp av den sidan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0