Nickelodeon^^


Tja!!
Igår så la jag bara in en video som jag själv har gjort. Jag är faktiskt super nöjd med den. Och jag hoppas att ni cokså kommer att gilla den. Jag har redan fått 6 visningar och det gillar jag! Igår så var jag i kyrkan med farmor och det var väll så där kul. Sen när jag och farmor kom hem så gjorde jag lite Ao och sen så cycklade jag,pappa och mamma till mina kusiner för att deras mamma fyllde år.

Sen när vi kom hem så kollade jag på Big Time Ruch. Jag bara älskar Big Time Ruch<33 Dem är så himla bra. Jag tycker att ni ska kolla på det. Idag så går Big Time Ruch på Nickelodeon klockan 15:40 - 16:00. Jag kommer att kolla på det. Idag så ska jag inte göra något vad jag vet. Mamma är borta och kommer hem imorgon tror jag. Så jag och pappa ska vara själva hemma idag och det kommer att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0