Louisiana imorgon^^


Tja!!
Idag så har jag varigt i skolan och det var väll kul fram tills att jag trillade med min cyckel och slog mitt höger knä ganska så hårt. Det var inte alls kul. Så rästan av tiden fick jag sitta och kolla på när resten va klassen hade friidrott. Det var inte så kul. När jag kom hem så gjorde jag lite Ao och kollade på tv. Jag har också gjort en videoblogg till er. Men jag råkade att spara ut den i fel förmat. Så jag måste göra om den. Jag säger till när den är uppe på bloggen.

Imorgon så ska vår klass till Louisiana i Danmark och det kommer väll att bli kul. Jag vet inte om jag väljer att ha kryckor med tanke på vad som hände idag. Men jag få se hur jag gör. Jag har tänkt att göra en ny design till bloggen. För att jag gillar inte den som jag har nu. Tycker ni att jag ska göra en ny design? Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag gillar din design som den är. Bilden på denna dagens blogg var riktigt bra.

//IT

2011-05-27 @ 12:15:26
Postat av: Anonym

Vilken häftig bild.

/PA

2011-05-27 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0