Ramona and Beezus^^


Tja!!
Igår så var jag i skolan och det var väll ganska så kul. För att jag skulle hålla i Idrotten och det blev att dem fick spela Handboll. Innan idrotten så hade jag matteprov. Jag tror att det gick bra, för att jag klarade G och VG delen. Så då hoppas jag att jag får VG på det matte provet. När jag kom hem från skolan så satte jag mig och kollade på Ramona and Beezus. Jag tycker att ni ska kolla på den, för att den är jätte bra. Jag satt och grät i slutet av filmen. Så den var jätte bra:) Sen så åkte jag och pappa in till Lund och där träffade vi mamma och hennes två kompisar. Sen gick vi och åt, jag kommer inte ihåg vad resturangen heter, men det var jätte god mat där. Sen så körade jag,mamma,pappa och en av mammas kompisar hem. Men innan vi gjorde det så körde vi runt i Lund och visade lite olika hus som vi har varigt och kollat på. Sen så körde vi inom "max" och köpte varsin lyx shek (stavas?). Sen körde vi hem. 

Idag så har jag inte gjort så mycket jag har bara kollat på tv. Och ska snart äta frukost. Vid 12 så kommer mormor och hämtar mig för att jag ska sova hos henne inatt. För att mamma och pappa ska till köpenhamn och jag får inte följa med. Men jag kommer säkert att få det roligt hos mormor. På Söndag så ska jag ha dansuppvisning i Lund och jag är jätte närvös. Men jag tror att det kommer att gå bra. Jag vet inte om jag kan blogga hos mormor. Men annars så får jag blogga på Söndag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0