Sjuk idag^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Torsdag. Men i helgen så var jag ju på förkonfomatisonsläger (svatas?). Det var kul att vara där uppe. Jag har tagigt några bilder och jag tror att jag kommer att ladda upp några bilder här på bloggen. Jag kan hem i Söndags och då kollade jag,pappa och mamma på "mästanas mästare" och jag hejar på Kenny. Jag tycker att han ska vinna.

Igår så var jag i skolan i en timme sen gick jag hem för att jag mådde inte alls bra. Så jag sov nästan hela dagen. Så därför bloggade jag inte igår. Idag så var jag i skolan på halva första lekitisionen (stavas?) för att vi skulle ha en genomgång som jag var tvungen att vara med på. Det var hur man skriver en novell, som vi ska göra i vårt ao. Efter genomgången så gick jag hem och sov lite. Idag så ska jag göra lite ao så att jag inte kommer efter alla i klassen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0