Smoothie^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Lördags. Men jag har inte haft tid till att blogga. I Söndags så var jag ju på dansshow och det var jätte kul. Vår gurpp gjorde bra ifrpn oss enligt mig. Den 24 Maj så ska vi vara med på en dansshow till och det kommer att bli kul. Imåndags så var jag i skolan och sen på kvällen så var jag och pappa ute och cycklade 4 km och det gick jätte bra. Innan vi cycklade så klippte jag gräset och mamma sa att jag kunde göra det i sommar och tjäna mer pengar. Idag så får ni en bild på mig, den kanske inte är så jätte bra.

Igår så var jag i skolan och sen när jag kom hem så gjorde jag men hemkunskap och så bakade jag med en kompis. Det var kul. Sen på kvällen så gjorde jag en video som jag skulle visa på språkvalet idag och det gick bra. Jag kommer att lägga utt den på bloggen. Men jag vet inte när det kommer att komma upp. Nu så sitter jag och kolla på värdens bästa program Kompisar på Nätet och dricker Smoothie och den är jätte gott. Igår så var det 25grader ute och det är inte äns sommer. Gud vad jag älskar vädret, det är soligt och super varmt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0