Svar på en kommenter^^

Wow, vilka snygga kläder! Sandalerna går inte heller av för hackor. Du kommer att bli fin i allt detta.
Ska du med till Louisiana på torsdag? Jag ska se om jag också får tid att följa med, det skulle vara superkul. Beror lite på hur vi har det med eleverna på kortis.
Titti och jag kan fika med dig i Lund imorgon om du kan och vill då. Annars tar vi det nån annan vecka.
Kram Irene

Svar:
Jag tror att jag ska med till Louisiana på Torsdag. Det hade vaigt bra om du kunnde följa med. Jag kan tyvärr inte fika imorgon för att jag måsta göra ao, och jag kommer nog att vara trött efter vi har haft fridrotsdag. Vi kanske kan fika nästa vecka istället?

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Irene

OK. Jag kommer med till Louisiana och då kan vi ju prata mer om fika nästa vecka. Ha en bra dag,

kram Irene

2011-05-25 @ 09:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0