Tandläkaren idag^^


Tja!!
Igår så var jag och mamma och hanlade. Vi skulle bara handla ett par sandaler till mig. Men vi kom med lite annat också. När vi kom hem så gjorde jag inte så mycket. Idag iskolan så gjorde vi inte så mycket. Jag blev klar med min första uppgift i ao:t. Så det var jätte bra:) Sen hade vi Hemkunskap och der gick jätte bra för mig på kontrollen. Sen så var det lunch, då var det någon paj typ men den var god. Sen så var det läsning och jag hann att läsa hela 4 sidor. Efter det så var det kalsstid. Men jag var inte med på det. För att jag skulle till tandläkaren då. Efter tandläkaren så kollade jag på tv. För att det var inte lönt för mig att gå tillbacka till skolan, när det bara var typ 20 minuter kvar.

Ikväll så ska jag,mamma och pappa gå ut och äta. Det kommer att bli kul. Jag kommer inte att kunna blogga på hela helgen. För att imorgon så ska jag,pappa och mamma åka upp till norr om Göteborg till en ö för att jag ska på ett förkonfönationsläger (stavas?). Jag ska vara där i 3 veckor i sommar, det är ett konfomatisonsläger och seglingläger. Det kommer säkert att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0