Tisdag^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Fredags med jag har inte haft tid i helgen. För att på Fredagen så åkte jag, mamma och pappa in och kolla på H43 Lund och dem vann! Så det var super kul. Sen på kvällen så kände jag bara för att slappa och kolla på tv. På Lördagen så skulle jag och mamma till The Studio i malmö och där var vi nästan hela dagen. På kvällen så åkte vi till min bästis och hennes familj för att fira valborg. Och det var kul, jag fottade lite biler. Men jag vet inte om jag kommer att ladda upp några. Men vi får se.

På Söndagen så var jag lite med Madde och hon hjälpte mig med Sevnskan och jag hjälpte henne med hennes Labraport. Sen på kvällen så skulle jag och mamma till kyrkan och det var väll så där kul. När vi kom hem så åt vi kinamat som vi hade köpte med oss hem. Sen kollade jag,pappa och mamma på tv. Sen gick jag och la mig. Igår så var jag i skolan och efter det så var jag på dans och det var den sista gången innan vi ska ha uppvisning som vi ska ha på Söndag. Idag så ska jag inte göra så mycket vad jag vet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Johanna

Är det nu på söndag du ska ha dansuppvisningen?(8maj)

Vilken tid och kostar det inträde? :)

2011-05-04 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0