Fotokurs idag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så jättemycket efter att jag hade bloggat. Jag duchade för att det behövde jag efter en hård dansträning innan på kvällen. Sen så kollade jag på "Svenska hollywoodfruar" det var väll så där bra.

Nu så ska jag gå upp och fixa mig och sen ska jag gå till skolan. Idag i skolan så händer det inte så mycket. Vi ska göra en nutidesorigtering och det skan inte bli så kul. Men jag hoppas att det går bra. Efter skolan så ska jag och Frida på en fotokurs och det ska bli super kul. Jag är taggad! Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Vilken fin höst bild som du har. /PA

2011-10-04 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0