Jag är super glad^^


Tja!!
Igår så var jag ock köpte en ny dator till mig, så nu är jag super glad. Datorn funkar super bra, den är snabb och internet är så snabbt och videos på youtube laddar inte i fem minuter när man ska se på en video som är tre mig. Sen när vi kom hem så gjorde jag lite ao för att jag behövde göra det. Sen så åt vi tackos och det var super kul. Sen så kollade jag bara på tv ock lite sånt.

Imorrse så fixade jag och mamma med datorn. Så nu kan jag använda den och sånt. Men jag har inte flyttat över mina filer och bilder från den gammla datorn. Men det ska gör göra sen. Jag har inte vissa program på datorn häller. Så jag kan inte göra några musikvideos eller något sånt förrens jag har installerat det. Ikväll så är det True Talent och det ska jag kolla på. Jag hoppas att Sofia gå vidare för att jag tycker att hon ska vinna. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0