Skola idag^^

Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på sistone, men jag ska göra inlägg i efterhand så bloggen kommer att se bra ut sen.
Det som har hänt är att min blogg har fyllt två år. Jag är glad för det, sen så har jag varigt sjuk och det har inte varigt kul.

Men idag så är jag i skolan och jag försöker att hänga med men det går inte så bra. Jag har ont i örat, halsen, hostar och är förkyld. Men jag ska ner till vårdcentralen sen idag. Hoppas att nu får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca
image description


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Grattis til två års firandet. Jag älskar att läsa din blogg så fortsätt gärna i minst två är till.

Kram IT

2011-10-12 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0