Studiedag^^


Tja!!
Idag så har jag studiedag och det är skönt att man inte ska till skolan och att man kan sova länge. Idag så vaknade jag först vid 8 och den gick jag och la mig igen och då vakande jag vid 10. Sen kom Malin och Nicko till mig och vi gick ut och fotade lite också gjorde vi en musik video och den blev bra, eller vi hoppas det. Nu så sitter jag och laddar över alla bilder och videos till pappas dator för att jag ska redigera på den. Men pappa du kan vara lugn, din dator kommer inte all bli segare. För att jag flyttar över allt sen till min hårdisk. Idag får ni en bild från den kommande musikvideon. Kan ni gissa vad det är för låt?

Ikväll så ska jag nog fotrsätta att redigera för att jag vill gärna att videon ska komma upp idag på youtube. Jag visar er den när den är klar. Imorgon så är det skola som vanligt och då händer det väll inte så mycket. jag tycker värkligen att det ät höst nu. Löven har börjat att falla och dem är gula, burna och röda. Jag gillar hösten. men nu ska jag börja att redigera. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0