Svar på en kommentar^^


Hej Rebecca! Det var länge sen jag hörde av mig men du ska veta att jag läser din blogg ganska ofta. Och jag tycker den är både bra och intressant. Dina bilder är också fina. Så nu undrar jag om det är du som sitter med hatten på? I sådana fall känner jag inte riktigt igen dig. Du liknar nån i Idol eller så. Ha en bra prao, vi kan väl höras snart.

Svar:
Tack för att du gillar min blogg och följer den och att du tycker att mina bilder är bra. Ja det är jag som sitter på bilden med hattan. Jag och mamma var på The studio och blev fixade och fotade. Så det är inte så konstigt om du inte känner igen mig på bilden.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0