Svensson svensson^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Onsdags, men jag har inte haft lust. Jag har inte gjort så mycket. Matte provet gick bra i Torsdags, så det var bra. I Fredags så körde jag och pappa och hyrde film det blev "unknown" med Liam Neeson. Jag tycker att ni ska se den. För att den är bra. Igår så var jag med Frida och hennes lillasyster och vi var här och åt tacos, för att våta föreldrar skulle på en fest och vi fick inte följa med. Men vi hade det super kul. Vi kollade på film också tog vi lite bilder till vår fotokurs också satt vi och pratade. Det var super mysigt.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har lämnat en resväska till Madde för att hon ska få låna den när hon ska till Thailand. Sen så har jag kollat lite på tv. Sen har jag ockå skrivigt lite på min historia som några ska få i julklapp. Så jag kan inte säga vad den handlar om. Men jag vet att den kommer att bli bra. Ikväll så ska jga, pappa och mamma kolla på " svensson svensson i nöd och lust" och det kommer att bli kul. För att jag har hört att den ska vara bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Vilken snygg bild.

Den kan man kolla på många gånger. /PA

2011-10-25 @ 23:38:37
Postat av: Irene

Hej Rebecca! Det var länge sen jag hörde av mig men du ska veta att jag läser din blogg ganska ofta. Och jag tycker den är både bra och intressant. Dina bilder är också fina. Så nu undrar jag om det är du som sitter med hatten på? I sådana fall känner jag inte riktigt igen dig. Du liknar nån i Idol eller så.

Ha en bra prao, vi kan väl höras snart.



Irene

2011-10-26 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0