True Talent^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket efter att jag hade bloggat. Jag räknade lite matte för att jag har prov på Onsdag. Men jag hoppas att det kommer att gå bra. Sen så kollade jag på tv på kvällen och det var bra att Sofia gick vidare i True Talent för att jag tycker att hon ska vinna. Idag får ni en bild som jag tog för några dagar sedan.

Idag så var det skola och det var väll kul. Vi hade bild och jag blev nästan klar med vår uppgift och det är bra. Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och spelade lite "the sims 2" och sen kollade jag lite bloggar och sånt. Det är så skönt för att vi har inga läxor tills imorgon. Ikväll så är det dans och jag hoppas att jag kommer att kunna vara med. För att jag har fortfarande ont i örat, är lite hostig, är lite förkyld också men jag hoppas att det kommer att gå bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0