Har ingen praoplats^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket. När pappa kom hem så körde vi iväg och köpte kinamat. Sen körde vi till farmor och farfar för att pappa skulle lämna den golfklubba till farfar. Sen var vi där ett tag, sen åkte vi hem och kollade på tv. Sen så gick vi och la oss. Idag får ni en bild fårn Kryssningen. Jag ÄLSKAR denna bilden<3

Idag så åkte jag och Madde till BC och vi skulle hitta prao plats med det gjorde vi inte. Alla sa "Nej vi tar inte emot praoelver här" eller "Nej vi har fullt här". Så nu måste vi hitta en ny praoplats. Om ni har någon idé så kommentera gärna, så blir vi glada. Ikväll så ska jag och pappa gå på kalas till mina kusiner och det ska väll bli kul. Jag tror att jag inte kommer att blogga mer idag. Men det märker ni nog. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0