Internet igen^^


Tja!!
Nu så har vi internet igen och jag är super glad. Igår så var jag med Madde och vi hade det kul. Vi räknade lite matte så nu är jag nästan klar med mattemålet. Men jag måste göra lite ikväll. Men det är inte så jätte mycket. Idag så har jag varit i skolan och det hände inget specielt. Sen efter skolan så var jag med Madde och vi tog lite bilder. Så bilden som ni får idag är där ifrån.

Nu så sitter jag och väntar på att min musikvideo ska laddas upp på youtube. Jag kommer att ladda upp den här på bloggen. Jag kommer inte att avslöja vad det är för låt som jag har valt. Det får ni vänta med att se. Imorgon så är det Fredag och det ska bli jätte skönt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kanske är med någon kompis eller så är jag bara hemma. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: farmor

Hejsan svejsan,



Det var ett himla bra kort på dig, kan man skriva

ut det som ett foto eller bara på ett papper tro. Fotografen har gjort ett bra jobb.

Kram

// Farmor

2011-09-15 @ 19:34:19
Postat av: Anonym

Fin bild Madde har tagit på dig. Snygga stövlar

//IT

2011-09-16 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0