Kanske H43 Lund idag^^


Tja!!
Igår så bloggade jag ju och efter att jag hade gjort det så övade jag på mitt prov som jag hade idag och provet gick väll sådär bra. Jag hoppas iallafall att det blev bättre än vad det känndes. På kvällen så kollade jag lite på tv och sen gick jag och la mig.

Idag så har jag varigt i skolan och där hände det inte så jätte mycket. Ikväll så kanske jag och pappa ska åka in till Lund och kolla på Handboll. Det är H43 Lund - IFK Kristianstad. Jag hoppas att H43 Lund vinner. Det har ju inte gått så bra för dem de senaste två matcherna. Så jag tycker att dem ska vinna idag. När jag kom hem från skolan så kollad jag på tv och åt lite mellanmål för att jag var super hungrig när jag kom hem. Idag iskolan så fick vi super lite mat, man fick bara ta 3 slevar kebabpytt och jag tycker att det är lite. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0