Sjuk idag^^

Tja!!
Som ni kan se på rubriken så är jag sjuk idag och det är inte alls kul. Jag har ont i halsen och det käns som att jag har feber. Igår så gick jag hem från skolan för att jag inte mådde så bra. Så idag är jag hemma från skolan och jag ska jobba Matte, So och läsa i en bok som hela klassen ska läsa. Sen så ska jag drika super mycke te så att jag blir bra i halsen. Just nu så har jag några låtar som jag älskar och dem är från Ulrik Munther. Jag gillar ju också Amy Diamond, Marny Kennedy, Erik Grönwall och Måns Zelmerlöw. Låtarnar är: Kill for lies, Moments ago, Sticks and stones, King of our days, Heroes in defeat (change your mind) och Fake it. Jag tycker att ni ska lyssna på dem. Alla ligger ute på youtube och jag tror att dem ochså ligger på Spotyfi. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej då får du ju krya på dig, glöm inte bort dina läxor. /PA

2011-09-06 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0