Skolfoto idag^^

Tja!! Nu är skolfottot klart och jag tycker att jag inte blev bra, men jag får se det när katalogen kommer. Sen nu om några minuter så har vi språkval och det ska väll bli så där kul. Sen i eftermiddag så ska vi har krmiprov och det kommer inte att bli kul. Men jag kommer nog att misslyckas på provet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag. Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Ann

Tjena tjejen!



Vilka coola brillor Du har på bilden! Är det de gamla eller nya från Tysons?

Hoppas att Du har frisknat till och att Du mår bra igen. Om Du vill överraska Din mormor, farmor och farfar med något kul, så är det faktiskt "Grandparents Day" nu på söndag. I alla fall firar man det här i USA. Kan inte Du införa den dagen i Sverige!? :-)



Ha' det så bra & krama mamma o pappa från mig!



Kramisar

från Ann

2011-09-08 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0