Fredag idag^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Måndags. Men jag har inte haft tid eller ork att blogga. Som ni vet så går skolan förre att blogga. Men denna veckan så har det inte händ något intresant. I måndags när jag skulle på dans så fick jag reda på att der inte började denna veckan utan nästa vecka. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Idag så är det Fredag och det är skönt. I helgen så ska jag inte göra så mycket, bara vara hemma och ta det lungt. Idag får ni en bild på mig som är ifrån i våras, jag själv tycker inte så mycket om den, men hoppas att den ändå går att ha.

Ikväll så ska jag och pappa åka iväg och äta, men jag vet inte var, så ni får gärna kommentera om ni har några förslag. Imorgon så ska jag och Madde försöka att hitta prao plats och jag hoppas att ni hittar. Sen på kvällen så ska vi till mina kusiner på kalas och det ska väll bli kul. På söndag så ska jag och pappa åka iväg och titta på en ny dator till mig, för jag behöver värkligen en ny. Ikväll så ska jag också kolla på en film på tv. Jag lägger in ett inlägg sen vad filmen heter. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0