12:40 inte helt fel^^


Tja!!
Bloggen har inte varit uppdaterat på ett tag, eller typ en vecka? Men jag har lite i skolan och sånt. Sen fungerar inte min blogg.se app i mobilen. Vilket är väldigt störigt tycker jag. Vad ska jag annars göra på tåget hem? Igår blev det först skola till 14:10, sedan hem och fixa sig sedan iväg på typ en middag. Vilken var väldigt kul.
 
Idag så är det en ganska så chill skoldag. Börjar med Engelska 12:40, sedan Samhällskunskap till 15:30. Så det är ganska så chill, eller vad ska man säga? Jag gillar det starkt. Ikväll ska jag bara vara hemma. Imorgon ska jag, Madde, mamma och några till in till Lund och kolla på typ en konser. Det ska bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: farmor

Det var en fantastikt bra bild av dig, en av de bästa jag sett. Du ser så glad ut. Den går kanske att skriva ut. Det kan nog farfar göra, är den tagen med din kamera.
Ses vi kanske på Fåfängs uppträde på stadsteatern imorgon.

Farmor

2012-08-31 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0